MAXI fashion
Jediný bezplatný odborný magazín pro obchodníky z oblasti módy v ČR a SR


Udělejte těchto 5 opatření pro svoje webové stránky a získejte tak více zákazníků

-SH-

Jak přinutit někoho, kdo zavítal na vaše stránky, aby na nich setrval i nadále – a stal se vaším zákazníkem? Přinášíme vám pět jednoduchých nápadů, jak změnit váš web, aby zaručil přeměnu obyčejných návštěvníků na zákazníky.

1. Velmi přehledné a jasné vyzvání k akci

Výzva k akci, kterou byste chtěli u návštěvníků vyvolat, by měla být velmi srozumitelná. Návštěvníkovi by mělo být hned z úvodní stránky jasné, co je cílem vašeho webu (bez toho, aby na obrazovce roloval níže). Buďte tedy konkrétní a nemaťte lidi. Nejlepší budou velmi jednoduché instrukce.

2. Nabídněte něco zdarma

Nabídněte návštěvníkům zdarma něco hodnotného (zprávy, audio anebo konzultace). Nejjednodušší bude, když takovýto proces zautomatizujete, čímž ušetříte svůj vzácný čas.

3. Umožněte lidem, aby s v ámi mohli zůstat v kontaktu

Většina lidí, kteří navštíví vaše stránky, se již nikdy nevrátí. Ne proto, že by neměli rádi vás anebo to, co děláte – jsou jednoduše zaneprázdněni. Proto potřebují vyzvání k povolení být s vámi v kontaktu. Kontakt s návštěvníky je velmi důležitý a vy ho můžete využít k vašim nabídkám. Lidé, kteří mají zájem, vám mohou poskytnout svoji e-mailovou adresu – a dostávat tak vaše pravidelné nabídky. Pokud však máte v plánu uživatelům pravidelně zasílat e-mail s nabídkami, ubezpečte se, že jste jim svůj plán jasně sdělili a oni jsou srozuměni s tím, co podepisují.

4. Zviditelněte se

Lidé rádi poznají osobu, která je v pozadí byznysu, a tak na stránce neváhejte uvést několik informací o sobě, popřípadě přiložte svoji fotografii. My, lidské bytosti, rády cítíme osobní kontakt – a ten je do jisté míry dosažitelný také tímto způsobem. Ujistěte se však, že fotografie je ve vysoké kvalitě a nekoliduje s vaší osobností nebo profesí.

5. Poznejte svého návštěvníka

Analýzy neznějí nejpřitažlivěji, ale věřte, že je skutečně zábavné zjišťovat, kdo vaše stránky navštěvuje. Bezplatným a vhodným způsobem ke zjištění toho, kdo je návštěvníkům vašich stránek, je služba Google Analytics. K registraci navštivte google.com/analytics/. Sdělí vám, kolik lidí navštívilo vaše stránky a zejména jakým způsobem se na ně dostali (kde zjistili, že vaše stránky existují, odkud jsou a podobně).

Pokud tedy bude z vašich stránek zřejmé, co nabízíte, návštěvník tu něco získá, bude mít možnost zůstat s vámi v kontaktu a vy nebudete anonymní, určitě s pomocí analýzy návštěvníků dosáhnete nárůstu počtu nových zákazníků.

foto: profimedia.cz

 

Inzerce

Velkoobchodní centrum módy na internetu Doplňky - kontaktní čočky
Krajkové tetování
Módní tetování
vybavení prodejen
Najväčšie výhody podnikania na internete
Účesy | Tisíce účesů, módní střihy, svatební, společenské: účesy pro polodlouhé vlasy, účesy pro krátké vlasy | happyhair.sk | HappyHairShop