MAXI fashion
Jediný bezplatný odborný magazín pro obchodníky z oblasti módy v ČR a SR


Chanel e-komerci nevyužije

zdroj ČTK

Chanel, jedna ze světově nejžádanějších módních značek, nemá v plánu, že by spustila onlineový prodej svých produktů. Společnost upřednostňuje návštěvy zákazníků ve svých buticích a udržování tradice značky. Prezident značky – Bruno Pavlovsky – prohlásil, že prodej jejich oblečení je určen do kamenných prodejen, kde mají zákazníci k dispozici služby zaměstnanců.

„Naše oblečení je detailně propracováno – a jednou z našich předností je možnost jeho úpravy,“ sdělil Pavlovsky. „Abyste mohli nosit oblečení značky Chanel, musíte si ho nejdříve vyzkoušet. Musíte vstoupit do kabinky. A potřebujete někoho, kdo vám oblečení upraví na míru – přímo pro vaši postavu. Myslím, že toto je hlavní součást značky Chanel. A je to více než pouhá služba.“

foto: profimedia.cz

Inzerce

Velkoobchodní centrum módy na internetu Doplňky - kontaktní čočky
Krajkové tetování
Módní tetování
vybavení prodejen
Najväčšie výhody podnikania na internete
Účesy | Tisíce účesů, módní střihy, svatební, společenské: účesy pro polodlouhé vlasy, účesy pro krátké vlasy | happyhair.sk | HappyHairShop