MAXI fashion
Jediný bezplatný odborný magazín pro obchodníky z oblasti módy v ČR a SR


BOOM on-line módy v Číně

BOOM on-line módy v Číně

-SB-

Čínu zasáhlo v poslední době nové šílenství. Je jím on-line nakupování. Na čínském e-trhu v současné době funguje více než pět milionů on-line obchodů nebo obchodníků. Některé z nich jsou v rukách velkých korporací, avšak mnohé jsou řízeny z malých bytů nebo dokonce studentských internátů. Například Zhang Qiaoli řídí svůj on-line byznys ze své ložnice. Její podnikání spočívá v tom, že z webových stránek Taobao nakupuje od velkoobchodů oblečení a módní doplňky, které dále prodává konečným spotřebitelům. Fenomén Taobao je čínská verze internetového obchodu e-Bay. Jeho vlastníkem je čínský gigant e- -komerce Alibaba. Používání služeb tohoto on-line obchodního centra je bezplatné. Uživatelé tu najdou více než 800 milionů odkazů na různé produkty – od potravin a oblečení až po vysokou techniku. Taobao se pyšní padesáti miliony unikátních návštěvníků denně a je top destinací tří čtvrtin on-line nakupujících v zemi. Napříč celou Čínou se dnes malé, ale i velké e-podniky učí, jak se stát úspěšnými e-komerčními hráči a jak neskončit stejně jako americký e-Bay, který nováček Taobao v roce 2006 úplně převálcoval. Rok 2010 přinesl čínskému odvětví internetového obchodu obrat 80 miliard dolarů a meziroční růst o 87 procent. Čtyři sta dvacet milionů čínských uživatelů internetu tráví přibližně miliardu hodin denně on-line – a minulý rok 185 miliónů z nich uskutečnilo minimálně jeden on- -line nákup. Tento objem by se podle Bostonské poradenské společnosti měl navýšit až čtyřnásobně. On-line prodej tvoří více než pět procent čínského maloobchodního prodeje, přičemž prodejci Taobao představují 70 procent on-line transakcí celé země. E-komerce změnila od základů filozofii nákupu a přístup čínských spotřebitelů k nakupování. On- -line nakupování je mnohem sociálnější než nákup v kamenných prodejnách. Je novou, zajímavou a podmanivou zkušeností. Co se týče čínského maloobchodu, je však důvěra vzácnou komoditou. Součástí on-line nabídky je mnoho podvrhů, a tak se kupující v Číně častokrát stanou oběťmi podvodů. Navzdory tomu všemu je však důvěra čínských spotřebitelů v e-obchody neobyčejně velká. Důvodem může být kromě pohodlí, které s sebou e-nakupování přináší, i skutečnost, že při on- -line nakupování se váha rozhodování přesunula z prodejců na zákazníky. Čínští zákazníci mají navrch jako nikdy předtím. A není to jen z toho důvodu, že mají na dosah ruky mnohem více obchodníků než na jejich hlavní obchodní třídě. On-line nakupování v Číně je v současné době více než jen klikání na ikonku „Koupit“. Jedná se o sociální zkušenost, která zahrnuje výměnu tipů a doporučení s ostatními nakupujícími, diskuse o nových trendech, hodnocení produktů, stejně jako služeb. Výsledkem této interakce a komunikace se stává důvěra zákazníků v tyto obchody. Takováto sociální zkušenost kompenzuje velké slabiny e-obchodu. Osobní hodnocení a poskytování informací prolamují také dosavadní bariéru nedůvěry. Od Číny se mohou mnohému naučit také prodejci v západní Evropě. Dosažení vrcholu na trhu lacino a rychle je v mnoha případech možné právě zásluhou duplikace nebo jednoduchého dolaďování už existujících myšlenek.

Inzerce

Velkoobchodní centrum módy na internetu Doplňky - kontaktní čočky
Krajkové tetování
Módní tetování
vybavení prodejen
Najväčšie výhody podnikania na internete
Účesy | Tisíce účesů, módní střihy, svatební, společenské: účesy pro polodlouhé vlasy, účesy pro krátké vlasy | happyhair.sk | HappyHairShop