MAXI fashion
Jediný bezplatný odborný magazín pro obchodníky z oblasti módy v ČR a SR


Figuríny

Figuríny

O. Bagin

Málokterý maloobchodník si uvědomuje, že figuríny nejsou stejné jako panenky z crash-testů – jsou totiž jedněmi z nejobtížněji pracujících zaměstnanců maloobchodu.

A pokud jsou také správně oblečeny, potom poskytují kamennému obchodu maximálně efektivní prezentaci a defi nují styl, který maloobchod reprezentuje. Jejich výhoda spočívá v tom, že jsou neustále na očích potenciálním zákazníkům a do velké míry na nich závisí nejen množství návštěvníků obchodu, ale také počet nakupujících. Potenciální zákazník, který si prohlíží výlohu, má tendenci identifi kovat se s oblečením, které má figurína na sobě. A když je oblečení vrstvené, inklinuje k nákupu také ostatních součástí modelu.


Jak si vybírat figuríny pro vaši výlohu?

Není žádným tajemstvím, že figuríny, které jsou umístěny ve vaší výloze, mohou obrat nejen zvýšit, ale také jej důkladně zdecimovat. Není proto vhodné brát jejich výběr na lehkou váhu – a naopak je dobré zvážit všechny aspekty pro správný výběr figurín. V následujících řádcích si shrneme několik pravidel, kterým je potřeba při výběru fi gurín věnovat zvýšenou pozornost.

Pokud chcete prodávat módní oblečení pro mladé ženy do 25 až 30 let, potom vybírejte moderní figuríny se štíhlými křivkami. Také není jedno, jak jsou fi guríny designově zpracovány – měly by pokud možno co nejvíce ladit s interiérem vašeho obchodu. Pokud máte moderně až futuristicky zařízenou prodejnu, fi guríny mohou být pojaty abstraktněji a nemusí věrně kopírovat lidskou podobu. A naopak – pokud máte prodejnu zařízenou v klasickém a romantickém stylu, nejlépe budou vypadat fi guríny pojaté co nejvěrněji. Pokud prodáváte oblečení pro boubelky, dobrý dojem zanechají také busty a torza. V tomto případě si žena sama představuje, jak by mohla v oblečení vypadat. Pokusy o používání „boubelatých“ figurín ztroskotaly, když nastavovaly zákaznicím „zrcadlo“ a odpoutávaly jejich pozornost od nákupů.

Na závěr musíme konstatovat, že investice do figurín se každému obchodníkovi vrátí několikanásobně nazpět. Nejenže zatraktivní výlohu a celou prodejnu, ale jsou zároveň znamením, které lidem jdoucím kolem dávají najevo, pro jakého zákazníka je maloobchodní prodejna určena. Proto je potřeba, abychom koupi figurín dobře zvážili a věnovali jejich výběru mnoho pozornosti.

Pět zásad, které je potřeba dodržovat při aranžování výlohy:

1. Všichni zaměstnanci maloobchodu, minimálně však alespoň jeden z nich, by měli vědět, jak správně aranžovat výlohy a figuríny, a proto se určitě vyplatí investovat do jejich školení. Pokud byste si to nemohli dovolit, nastudujte si sami potřebnou literaturu a zorganizujte sami pro své pracovníky malý kurz aranžování výloh.

2. V každé výloze s módním zbožím by měly být také figuríny. Figuríny vnášejí do obchodu život.

3. Oblečte svoje figuríny od hlavy až po paty – včetně součástí oblečení, jakými jsou čepice, boty a módní doplňky, i když se u vás neprodávají.

4. Dozdobte výlohu reklamními a propagačními materiály a pravidelně ji aranžujte také tematicky (například podzimní, jarní výloha a podobně).

5. Velmi důležité je také osvětlení výlohy! Používejte raději bodová svítidla, s jejichž pomocí je možné vytvořit zajímavé efekty, a jednoduchým způsobem tak výlohu zatraktivnit.

Inzerce

Velkoobchodní centrum módy na internetu Doplňky - kontaktní čočky
Krajkové tetování
Módní tetování
vybavení prodejen
Najväčšie výhody podnikania na internete
Účesy | Tisíce účesů, módní střihy, svatební, společenské: účesy pro polodlouhé vlasy, účesy pro krátké vlasy | happyhair.sk | HappyHairShop