MAXI fashion
Jediný bezplatný odborný magazín pro obchodníky z oblasti módy v ČR a SR


STYL a KABO - ohlédnutí…

STYL a KABO - ohlédnutí…

zdroj: Styl&Kabo

Únorový, již 35. ročník mezinárodních veletrhů módy a obuvi STYL & KABO je za námi. Opět byl po tři dny největší kontraktační událostí módního průmyslu pro sezonu Podzim/Zima 2010/11 na středoevropském trhu.
V expozicích se ve třech moderních pavilonech P, F a V představilo 768 oděvních, obuvnických a kožedělných značek z osmnácti destinací. Mezi 437 vystavovateli nechyběli nejvýznamnější tuzemští i zahraniční hráči v oboru. Zcela poprvé se v Brně prezentovalo 73 fi rem, což je velmi dobrým signálem pro oživení ekonomiky. Podíl zahraničních vystavovatelů dosáhl 25 procent. Nejpočetněji bylo zastoupeno Slovensko s 52 vystavovateli, hned za ním následovaly Polsko a Německo a díky fi nanční podpoře obchodní komory i Rakousko. Z důvodu orientace na čistě kontraktační veletrhy byl i doprovodný program zaměřen zejména na podporu a rozvoj podnikání jak vystavovatelů, tak návštěvníků.
„Marketingové semináře patřily k nejnavštěvovanějším – a my jako organizátoři chceme toto téma nadále rozvíjet. Veletrhy mají vedle své obchodní funkce pomáhat a vzdělávat své návštěvníky k získání jejich lepší orientace na trhu a mají správně oslovit a komunikovat se zákazníky s tím, že jim objasní, jak je možné například s malým rozpočtem udělat kampaň atd.,“ uvedla ředitelka veletrhů STYL & KABO Ing. Gabriela Vargová. Únorový ročník byl taktéž plný novinek. Jednou z nich byla Tvůrčí dílna Liběny Rochové, která spojila čtyři české výrobce a mladé designéry. Cílem bylo navrhnout nový design jejich kolekcí – a tím pomoci k jejich prosazení na trhu. „Výsledné kolekce budou prezentovány i v srpnovém ročníku a v budoucnu tuto spolupráci chceme rozšířit i pro slovenské výrobce.“ doplnila Vargová.
Velkou mediální pozornost na sebe upoutalo taktéž zvýrazněné téma – těhotenská a nadměrná móda – na veletrzích STYL & KABO.
„Toto téma doposud stálo na okraj zájmu, my jsme byli jedněmi z prvních, kteří chtěli ukázat, že i plnoštíhlí zákazníci mohou být hezky a kvalitně oblečeni. Málokdo si uvědomuje, že míra vkusu koncových zákaznic se utváří již na veletrhu, kdy maloobchodník vybírá kolekce do svých prodejen. Tato branže má velký potenciál, neboť populace v produktivním věku tloustne, má dostatek fi nančních prostředků, avšak pouze pět procent maloobchodníků ji zahrnuje do svých prodejen. Proto jsme se rozhodli, že v srpnu tuto branži masově podpoříme, nabídneme vystavovatelům speciální cenové podmínky, módní přehlídky, publicitu i další zajímavosti,“ uzavřela Vargová.

36. ročník veletrhů módy a obuvi STYL & KABO se uskuteční ve dnech 24.–26. srpna 2010.

Inzerce

Velkoobchodní centrum módy na internetu Doplňky - kontaktní čočky
Krajkové tetování
Módní tetování
vybavení prodejen
Najväčšie výhody podnikania na internete
Účesy | Tisíce účesů, módní střihy, svatební, společenské: účesy pro polodlouhé vlasy, účesy pro krátké vlasy | happyhair.sk | HappyHairShop