MAXI fashion
Jediný bezplatný odborný magazín pro obchodníky z oblasti módy v ČR a SR


STYL a KABO - nové značky, nové projekty

STYL a KABO - nové značky, nové projekty

Veletrhy módy STYL & KABO jsou za dveřmi. Uskuteční se od 16. do 18. února 2010 na brněnském výstavišti. Jak jsme si již zvykli, každý ročník veletrhů přináší něco nového. V srpnu organizátoři kromě orientace veletrhů na čistě kontraktační aktivity podpořili branži dětské a mladé módy. Jaké budou únorové veletrhy, jsme se zeptali přímo ředitelky veletrhů STYL & KABO a S1 Ing. Gabriely Vargové.

Paní ředitelko, hlavním mediálním tématem několika posledních měsíců byla změna koncepce veletrhů a jejich orientace na B2B prezentaci. Můžete již dnes, s odstupem času, vyhodnotit tento záměr, zda toto nové pojetí přineslo ovoce?
Vystavovatelé tuto změnu v převažující většině přivítali. Jejich hlavní motivací k účasti na veletrhu je v první řadě uzavřít objednávku na představované zboží. Jsou však branže, které ke svému obchodnímu úspěchu potřebují širokou veřejnost. Jsme připraveni i na tuto skutečnost a Veletrhy Brno mají v nabídce Prodejní veletrhy, které se uskuteční již v letošním roce, a to v prvním týdnu v březnu. A co se týká návštěvníků, ti z nich, kteří na veletrh jezdí proto, aby si objednali pro své zákazníky nové kolekce, získali přehled o situaci na trhu, inspirovali se módními trendy v přehlídkách, případně aby získali nové informace ze seminářů, odjíždějí spokojeni. Je to znát i z průzkumů nezávislé agentury IPSOS TAMBOR. Zaznamenali jsme negativní reakce od lidí, kteří na veletrhy chodili za zábavou – nebo dokonce se zájmem o přímou koupi vystaveného výrobku. To již u veletrhů STYL & KABO není možné. Nicméně i pro ně je zde příležitost, a to v již zmiňovaných Prodejních veletrzích.
Mohla byste ve stručnosti říci, jaké budou veletrhy STYL & KABO?
Budou opět pestré, plné zajímavých a nových značek. Veletrhy STYL & KABO jsou opět situovány do tří moderních pavilonů P, F a V. Obchodníci s módou a majitelé obchodů se mohou těšit na prezentaci od více než 500 značek ze dvaceti zemí světa.
Již v srpnu jste měli odborné pojetí seminářů. Je některý z nich natolik zajímavý, že by jej maloobchodníci měli navštívit?
Je velmi těžké vybrat ten nejzajímavější seminář. My jako organizátoři veletrhů máme vůči vystavovatelům i návštěvníkům povinnost vzdělávat je a zároveň inspirovat. Proto i nabídka seminářů je speciálně orientována na potřeby maloobchodníků a má jim napomoci k obchodním úspěchům. Spolupracujeme například s renomovanou agenturou Marco, která nám pomáhá s marketingovou komunikací veletrhů STYL & KABO. Již v srpnu na přednášce prezentovala způsob, jak vybudovat značku a prosadit ji na trhu. Nyní jsme ji požádali, aby toto téma rozvedla, a vznikl seminář na téma Marketing malého a středního podniku. Na českém trhu je spousta firem, které mají kvalitní a dobré výrobky, ale neumějí je prosadit k cílovým zákazníků. Proto se na tomto semináři účastníci seznámí s tím, jak sestavit efektivní reklamní kampaň s omezeným rozpočtem. Dalším neméně zajímavým seminářem je Franšíza – jiný druh obchodu. Tady zástupci Asociace českého franšízingu představí tento populární způsob obchodní činnosti. Z naší zkušenosti víme, že ne každý obchodník ví, jakým způsobem se dá tento typ obchodu zařídit nebo jak získat povolení k franšíze. Naopak výrobcům a majitelům licence ochotně poradí, jak naopak získat maloobchodníka pro své zboží. Více se dozvíte na webových stránkách www.styl.eu.
Co je největší novinkou veletrhů, na kterou se mohou návštěvníci těšit?
Veletrhy STYL & KABO ve spolupráci s přední módní návrhářkou Liběnou Rochovou a VŠUP v Praze představí v pavilonu V projekt Tvůrčí dílna Liběny Rochové. Jedinečnost tohoto projektu spočívá v propojení výrobních oděvních fi rem vystavujících na veletrhu STYL a mladých studentů návrhářství. Cílem je pomoci českým fi rmám změnit design jejich kolekce, a tím jim pomoci v prosazení na trhu, získání nových zákazníků a v následném zvýšení obratu. Je to od nás podaná pomocná ruka textilnímu průmyslu, neboť si plně uvědomujeme, že je nutné podporovat českou tradici výroby i designu. Tvůrčí dílna je umístěna v době konání veletrhu po tři dny v pavilonu V, kde čtyři studenti – Lenka Štěpánková, Jindra Jansová, Pavla Podsedníková a Vojtěch Novotný – budou zpracovávat skici, návrhy a poslední den i kaliko pro fi rmy Vývoj Třešť, Moděva Konice, MODELA Pardubice a HI TECH SPORTS MID EUROPE. Tyto fi rmy se navíc zavázaly, že vyrobí návrhářem navržený model a představí jej na srpnovém veletrhu STYL.
Je známo, že veletrhy STYL & KABO spolupracují s odbornými asociacemi ATOK a ČOKA. Existuje nějaký projekt, který jedna nebo druhá asociace v únoru představí?
Na úvod bych chtěla říci, že spolupráce veletrhů s asociacemi ve světě i u nás je vždy pro obě strany velmi prospěšná a dodává veletrhům váženost a prestiž. My navíc máme to štěstí, že v asociacích pracují lidé (pozn. Ing. Kohoutek a PhDr. Vlasta Mayerová), kteří se v daném oboru pohybují již léta a skutečně jim záleží na budoucnosti firem a celého odvětví. Kromě analýz trhu či marketingových prognóz nám asociace pomáhají se soutěžemi, semináři a dalšími projekty. V srpnu se například poprvé podařilo ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR a ATOK zorganizovat tzv. „Podnikatelský inkubátor“, kdy se v jedné expozici na padesáti čtverečních metrech v pavilonu V prezentovalo šest malých českých výrobních firem, které mají zájem exportovat. V únorovém ročníku tentokrát MPO ve spolupráci s ČOKA představí inkubátor v pavilonu P. Zde budou vystavovat svou produkci firmy TIPABOTY, TRIOP, LEON SHOES, JAROSLAV REŽŇÁK, KOVYST, BOKAP a NATUR COMFORT, distribuce a výroba. Smyslem inkubátoru je pomoci malým firmám prosadit se na trhu v ČR i v zahraničí. Navíc je na veletrhu inkubátor prezentací z devadesáti procent dotovanou MPO ČR, neboť tyto fi rmy nemají dostatečné fi nanční prostředky, a tak se pro veletrh ně stal nedosažitelným. ČOKA navíc pořádá v pavilonu P v INFO POINTU po dobu konání veletrhu semináře o zdravém obouvání nejen pro nemocné diabetem, ale i pro dospělé a děti. Přítomen bude i náš přední ortoped MUDr. Vladimír Holoubek. Návštěvníci seminářů budou moci využít nabídky týkající se diagnostiky chodidel a doporučení, jak o ně správně pečovat.
A poslední otázka. Veletrhy pořádají řadu soutěží. Nastala zde nějaká změna?
Soutěže patří na veletrzích k nejatraktivnějším tématům. Tradičně se návštěvníci mohou těšit na soutěž návrhářů TOP STYL DESIGNER. Podle předsedy odborné poroty akademického malíře Josefa Ťapťucha jsou finalisté tohoto ročníku mimořádně kvalitní. A poslední soutěží, která je určena pro vystavovatele veletrhu KABO, je TOP MODEL, kde vystavovatelé soutěží se svými exponáty ve třech kategoriích: design, inovace a kvalita. Předávat se bude taktéž ocenění ŽIRAFA, které je určeno výrobcům kvalitní a zdravotně nezávadné dětské obuvi. Takto označené výrobky jsou pro koncové spotřebitele zárukou kvality, která u obuvi vyráběné v Asii většinou není valná.

Inzerce

Velkoobchodní centrum módy na internetu Doplňky - kontaktní čočky
Krajkové tetování
Módní tetování
vybavení prodejen
Najväčšie výhody podnikania na internete
Účesy | Tisíce účesů, módní střihy, svatební, společenské: účesy pro polodlouhé vlasy, účesy pro krátké vlasy | happyhair.sk | HappyHairShop